Som organisationsadministrator kan du finde en vejledning til, hvordan du opsætter organisationens certifikatindstillinger.
Denne side er relevant for:
Organisationsadministrator
Hvis du ikke ved, hvilken rolle du har i MitID Erhverv, kan du logge ind på MitID Erhverv og se din egen profil. Rollerne ligger under ”Stamdata” i din profil.
Det er brugeradministratoren, som udsteder og administrerer indstillingerne under oprettelsen af certifikatet.
Hvis du som brugeradministrator ønsker vejledninger til, hvordan du administrerer certifikater, fx hvordan du bestiller eller sletter certifikater, kan du finde mere information her:
Bemærk, at du skal have rollen som organisationsadministrator.
Sådan kommer du til listen "Indstillinger": Menu > Indstillinger.
Fold menuen ”Certifikater” ud. Følgende 4 certifikatindstillinger bliver synlige:
Du skal sætte eller fjerne kryds ved hver enkelt indstilling.
Som administrator kan du få vejledninger til følgende inden for certifikater.
Administrér brugercertifikater
Administrér organisationscertifikater
Du kan læse mere om de certifikater, som MitID Erhverv tilbyder:
Som administrator kan du også vejledninger til følgende emner.